Langkah 1 : Terma & Syarat Langkah 2 : Pengisian Maklumat Langkah 3 : Pembayaran Langkah 4 : Cetakan

1. Status Permohonan boleh disemak melalui menu SEMAK STATUS melalui sistem secara online.
2. Senarai dokumen harus disertakan (Klik Di Sini).
3. Pemohon dikehendaki memastikan SEMUA DOKUMEN yang harus disertakan, dihantar secara pos laju atau hadir diri ke kaunter selepas permohonan online.
4. Bayaran boleh dilakukan melalui wang pos malaysia, cek atau wang tunai (bayar di Kaunter Unit Hasil HTAA) atas nama "Pengarah Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan".
5. Laporan Perubatan akan disediakan dalam tempoh 28 hari BEKERJA (tidak termasuk Laporan Bedah Siasat, Laporan Ringkas Pakar dan Laporan Pakar Terperinci).
6. Pengiraan tempoh penyediaan laporan perubatan adalah bermula dari tarikh DOKUMEN LENGKAP DITERIMA dan didaftar oleh pejabat Jabatan Rekod Perubatan HTAA.
7. Sila cetak slip permohonan sebagai simpanan untuk rujukan.

  [ kembali ]

Hak Cipta Terpelihara © 2024 Unit Teknologi Maklumat
Hospital Tengku Ampuan Afzan